.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارقان سابقه‌دار در ساری
جانشین فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار با 20 فقره سرقت در ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امام‌قلی دوستدار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در دو ماه اخیر از مراکز تجاری، دفاتر اسناد رسمی، مطب پزشکان و... در شهر ساری تلاش درباره کشف و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در 29 مهرماه امسال در پی اعلام خبر سرقت از یک دفتر خانه‌های اسناد رسمی در مجتمع تجاری واقع در بلوار خزر ماموران آگاهی کلانتری 13 بلافاصله در محل حاضر با بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی سارق به هویت «م ـ الف» 37 ساله که از سارقان سابقه‌دار بوده، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ساری افزود: ماموران کلانتری 13 با بررسی سوابق سارقان سابقه‌دار و استفاده از منابع مخبرین موفق به شناسایی محل اختفاء سارق در باغی شده، با انجام عملیات پلیسی و کمین در محل در اقدامی غافل‌گیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

دوستدار گفت: ماموران با انجام بازجویی‌های علمی و فنی و اعتراف متهم موفق به کشف اموال سرقتی از مغازه‌ای در خیابان فرهنگ شدند.

وی بیان داشت: متهم از سارقان سابقه‌دار بوده که با شگرد خاصی اقدام به سرقت از دفتر اسناد رسمی، شرکت‌های خصوصی، مطب پزشکان و مغازه‌های موجود در مجتمع‌های تجاری می‌کرد.

جانشین فرمانده انتظامی ساری ادامه داد: با بررسی محل نگهداری اموال سرقتی 20 دستگاه لپ‌‌تاپ، یک دستگاه پرینتر و چاپ، 15 عدد مانیتور و تجهیزات کامپیوتر، چهار عدد گیتار، 12 دسته کلید برای بازکردن درب‌های ورودی، دوربین عکاسی و... کشف و ضبط شد.

وی در پایان گفت: پرونده متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرا ارجاع شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1394
فردا ازاده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.